Kata Aku

SETIAP SESUATU YANG DILAKUKAN DENGAN IKHLAS PASTINYA AKAN MEMBUAHKAN HASIL YANG MENGEMBIRAKAN....AMIN

Friday 6 May 2011

SELAMAT HARI IBU....................

Seluruh dunia akan menyambut hari ibu pada 8.05.2011, dan sebagai anak dan ibu saya juga turut merasai tembiasan sambutan tersebut meskipun hakikatnya kami tidak pernah meraikannya.

Apapun.........sejuta dan tidak terhingga penghargaan buat ibu tersayang MANNA PUCINDO kerana melahirkan dan membesarkan aku. Meskipun ku akui banyak rintangan yang dilalui untuk membesarkan aku dan adik beradik yang lain namun beliau tetap tabah menghadapi semua ini.

Ibu.....
Tiada apa yang dapat aku berikan buatmu jauh sekali kekayaan namun jauh di sudut hatiku kau adalah segala-galanya buatku. Tanpamu aku tiada disini. Pengorbananmu tidak terbalaskan hanya nyawaku sebagai galang gantinya. Aku dapat rasakan apa yang telah kau lalui semasa membesarkan aku kerana aku juga kini bergelar ibu kepada anak-anakku.

TERIMA KASIH IBU............KAULAH SEGALANYA UNTUKKU................