Kata Aku

SETIAP SESUATU YANG DILAKUKAN DENGAN IKHLAS PASTINYA AKAN MEMBUAHKAN HASIL YANG MENGEMBIRAKAN....AMIN

Thursday 2 May 2013

ASSALAMUALAIKUM PEMBUKA KATA....

Sudah agak lama juga saya tidak menghup date blog saya ni...sudah bersawang2 nampaknya..hmmmm...apapun kini saya ingin berkongsi byk cerita dgn semua rakan bloger2..
Saya ingin memperkenalkan ahli baru dalam keluarga saya...saya telahpun selamat melahirkan anak ke4 saya pada 18 Oktober 2012.  Amat menarik dan rezeki menyebelahi keluarga saya apabila anak saya dilahirkan selang sehari dengan tarikh lahir ayahnya yakni 17 Oktober, nampaknya hari jadi ayah dan anak ku akan disambut serentak! Alhamdulillah..berbalik kepada cerita anak saya, sepjg tempoh saya mengandung saya masih tidak mengetahui jantina anak saya, untuk makluman anda saya telahpun mempunyai 3 org anak 2 lelaki dan seorang girl dan saya amat-amat berharap agar saya mendapat anak gegurl lagi agar kakaknya Nur Elysha Natasya mempunyai kawan dan tidak dibuli oleh anak2 lelaki saya.   Saya teruja ingin mengetahui jantina anak saya tetapi pada masa sama saya berserah yang penting anak saya dilahirkan sihat, sempurna dan selamat.  Akhirnya persoalan terjawab saya telah melahirkan seorang anak perempuan yang comel dan di beri nama Nur Eryna Nyreina. Aku kini mempunyai 2 pasang anak perempuan dan lelaki.  Ya Allah jadikanlah zuriatku anak-anak yang soleh dan solehah amin....
Muhd Ezry Nazemi, Nur Elysha Natasya & Muhd Edry Nadzwan
NUR ERYNA NYRIENA